پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3210
-
الف
+

ششمین جشنواره فیلم شهر در سه بخش فراخوان داد / برگزاری در مرداد

فراخوان ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر همزمان با عید نیمه شعبان منتشر شد.

فراخوان ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر همزمان با عید نیمه شعبان منتشر شد.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از روابط عمومی ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر، این جشنواره در چهار بخش: ملی، بین‌الملل، محله و جنبی به دبیری سیدعلی احمدی در نیمه اول مردادماه 96 برگزار خواهد شد و مهلت ثبت‌نام آثار تا 25 خردادماه از طریق سایت جشنواره به آدرس www.urbanfilmfest.org تعیین شده است.

بر اساس این گزارش، دوره قبل جشنواره فیلم شهر خردادماه 94 برگزار شد و قرار بود دوره ششم نیز بر اساس تقویم مصوب، ابتدای خردادماه جاری برگزار شود، اما به دلیل برگزاری انتخابات و پس از هماهنگی با سازمان سینمایی، این جشنواره بین‌المللی به مردادماه جاری موکول شد.

در عین حال تیم بین‌الملل جشنواره ششم شهر از سه ماه گذشته کار خود را آغاز کرده و تاکنون آثار متعددی در این بخش به دبیرخانه رسیده است.

متن فراخوان ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر به این شرح است:

موسسه تصویر شهر، با هدف نمایش آثار داخلی و خارجی با محوریت نقش شهر در زندگی انسان و پاسداشت تلاش سینماگران و همچنین ترویج اخلاق، مهربانی و همدلی در آثار سینمایی و تصویری، «ششمین جشنواره بینالمللی فیلم شهر» را در چهار بخش «مسابقه سینمای ایران»، «مسابقه سینمای بین‌الملل»، «محله» و «جنبی» در مردادماه 1396در  شهر تهران برگزار می‌کند.

ح ی / ح ی

نظر شما
ارسال نظر